2018. június 03. 19:45 - Madame_Kumiho

Ünnepélyes első bejegyzés

Helló kedves idetévedő olvasó!

Illene valami frappáns első bejegyzést kanyarítanom ide, de ebben mindig rossz voltam, szóval nem nagyon erőltetném. A blog céljáról már a bemutatkozásban olvasni lehetett, így ezzel nem is húznám az időt. Helyette viszont pár mondatban elmesélném, miért ragadtam tollat, vagyis jelen esetben klaviatúrát és miért írok.

Nem, semmilyen közlési kényszerben nem szenvedek - tudtommal -, szóval ez nem rögeszme nálam. Egyszerűen csak rájöttem arra, hogy írásban jobban ki tudom magam fejezni, mint szóban és ha már szeretek írni, akkor miért ne tegyem meg? 

Az írás iránti szenvedélyem már gyerekkoromban megmutatkozott, amikor általános iskolában sorra írtam a novellákat mindenféle pályázatokra - nem felvágás, de nyertem is párszor. Aztán jött a gimi, ahol fanficeket és saját fantasykat kezdtem el firkálgatni, majd a fősuli és egy könyvkritikusi/lektori/főszerkesztői állás. Mondhatni nem tudtam kinőni az írást, inkább elkezdtem "magasabb szinten" foglalkozni vele.

Az egyetem után jött egy csendesebb időszak és most itt tartunk. Hogy mi lesz belőle?

Még magam sem tudom, de remélem, hogy velem tartasz!
34158189_2233465920013432_5636180265647734784_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kumiho.blog.hu/api/trackback/id/tr414021046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása